Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Mei 15, 2024, 07:53:34


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Upgraden naar nieuwe versie Syn-3  (gelezen 8926 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
redaxe
Gast
« Gepost op: Juli 26, 2006, 11:22:55 »

Hallo,

Ik vroeg me af of jullie wellicht kunnen aangeven hoe het beste te upgraden naar een nieuwe versie van Syn-3 (van Business server versie 2.1 naar versie 3). Hebben jullie een procedure waarvolgens ik te werk zou kunnen gaan? Is het mogelijk om de gebruikersprofielen, de shares en de open-xchange gegevens zonder problemen over te hevelen naar het nieuwe systeem (bijv. middels een backup)?

Groet, Eric Jan
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 26, 2006, 12:08:11 »

Eric Jan,

De bedoeling is dat je straks zonder verlies van data kunt upgraden naar versie 3. Dit kan voor normale installaties pas als versie 3 stabiel is.
Als je echter een testkey hebt, zul je de test-updates kunnen installeren, waardoor je nu al naar 3.0 RC3 kan upgraden.

Wel is het verstandig om eerst een backup te maken van de server.
We zijn nu de laatste tests wat betreft versie 3.0 RC3 aan het doen.

Edwin
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 26, 2006, 05:14:26 »

Eric,

Alle updates om naar versie 3.0 RC3 te gaan staan inmiddels in het teststadium.
Als je een testkey hebt, of een beta versie kun je vanaf nu updaten.

Edwin
Gelogd
redaxe
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 28, 2006, 08:13:19 »

Hallo Edwin,

Bedankt voor je antwoord. Misschien kun je nog wat specifieker zijn, ik wil graag weten hoe dat upgraden dan in zijn werk gaat en op welke datum de officiele stabiele versie 3 uitkomt. Ik heb geen testkey en weet ook niet waar ik 3.0 RC3 vandaan moet downloaden, kan ik die bij jullie aanvragen?

Groet, Eric Jan
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';