Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Mei 15, 2024, 10:48:16


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Release datum versie 3.0 ?  (gelezen 9221 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
redaxe
Gast
« Gepost op: Augustus 07, 2006, 01:40:25 »

Hallo,

Ik heb het al een aantal keren gevraagd maar tot dusver geen antwoord gekregen, dus vraag ik het nog maar een keer. Kunnen jullie aangeven op welke datum de officiële versie 3.0 van Syn-3 Business server uit zal komen (dus geen RC)?

Mvg, Eric Jan
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 08, 2006, 09:08:43 »

Eric,

Het uitbrengen van release candidates is onderdeel van de testprocedure van een nieuwe release. Afhankelijk van de problemen die we tegen komen kan het langer of korter duren voordat deze release stabiel verklaard word. Naar mijn mening moet RC3 op dit moment gereed zijn voor productie. Ik zou je willen vragen om deze versie te installeren en proberen. Binnen nu en een maand zullen we de officiele stable release van Syn-3 versie 3.0 doen.

Edwin
Gelogd
redaxe
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 08, 2006, 07:28:14 »

Ha Edwin,

Dank je, aan deze duidelijkheid heb ik wat.

Ik zal de RC3 gaan testen, zijn er volgens jullie nog speciale dingen waar ik op moet letten? Zal ik de eventueel gevonden zaken hier posten in het forum?

Ik blijf ook nog erg benieuwd op welke manier de upgrade vanaf versie 2.1 zal gaan verlopen, als jullie hier nog wat meer over kwijt kunnen dan graag!

Eric Jan
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 08, 2006, 07:38:23 »

Eric,

Er zijn geen speciale dingen waar je op moet letten voor zover ik weet. Als er dingen niet werken dan horen we het natuurlijk graag.

Het updaten vanaf versie 2.1 zal zonder problemen moeten verlopen. Dus ook bijvoorbeeld de gegevens in de openxchange applicatie zullen geconverteerd en behouden blijven. Wel kan het zijn dat bij hele oude installaties de volgorde van de netwerkkaarten anders word, omdat we dit systeem veranderd hebben. Het kan dus zijn dat je kabels moet wisellen in zulke gevallen.

De updates staan nu ook in het RC-statdium, dus normale gebruikers kunnen er nog niet bij. Mensen met een testkey of recentere versie van Syn-3 kunnen test=1 achter de SCC url tikken om de testupdates te zien.

Edwin
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';