Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Mei 15, 2024, 02:18:33


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Wanneer Syn-3 v3.0 uit beta fase?  (gelezen 8924 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
redaxe
Gast
« Gepost op: Juli 17, 2006, 07:59:57 »

Hoi,

Wanneer verwachten jullie dat Syn-3 v3.0 uit de beta fase komt? Hebben jullie een release datum?
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 17, 2006, 11:32:20 »

Eric,

Syn-3 v3.0 is al enige tijd uit het beta stadium en bevind zich nu in het release candidate stadium. Morgen zal releasecandidate 3 van versie 3.0 gereleased worden. Dit is waarschijnlijk de laatste release candidate voor de echte release van 3.0.

Er is erg veel veranderd sinds de laatste versie van de 2.x serie, daarom duurde deze stap wat langer. Het Syn-3 team heeft nu gelukkig een aantal zeer grote en nuttige uitbreidingen kunnen aanbrengen. De releases die hierna volgen (dus versie 3.1 en hoger..) zullen daarom ook een groot aantal nieuwe features bevatten: Denk hierbij aan 100% server redundancy, grafische weergave van de systeem status en syncronisatie met PDA's.

Bedankt voor je geduld,
Edwin
Gelogd
redaxe
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 18, 2006, 06:20:21 »

Sorry, ik bedoelde inderdaad de echte release van 3.0. Ik was in de veronderstelling dat dit dan nog steeds een beta was, maar dat is kennelijk niet het geval. Ben benieuwd naar alle mooie nieuwe functies!
Gelogd
redaxe
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 25, 2006, 09:45:21 »

Edwin ik wil graag een nieuwe server gaan uitrusten met Syn-3 versie 3. In het vorige bericht zei je dat RC3 19 juli gereleased zou worden, maar die kan ik nog niet vinden op de site. Kun je misschien iets meer vertellen over het tijdspad dat jullie voor ogen hebben, wat betreft datums van releases, dan kan ik daar rekening mee houden.

Alvast bedankt!

Eric Jan
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';