Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 26, 2024, 03:18:51


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Mail client probleem - Evolution - V3 Beta  (gelezen 9337 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Elsje
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 308


Bekijk profiel
« Gepost op: Januari 25, 2006, 08:34:48 »

Hallo,

Wij draaien V3 beta.
Bij het aanmaken van een mail account onder Linux, Evolution, krijg ik geen mail te zien wanneer ik een eerste account aanmaak....
Mail verzenden werkt. (Naar andere gebruiker / intern)
Als mail settings is gekozen voor IMAP en we werken met het IP address, dus geen DNS kwesties.

In de inbox van de aangemaakte account zitten verschillende mails. Dit is zichtbaar via de webinterface van open-xchange.
Deze mails zijn niet zichtbaar in Evolution.

Pas wanneer ik een 2de account aanmaak met identieke settings, worden de mails zichtbaar....
Ra, Ra??

Erwin
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 25, 2006, 08:51:18 »

Dat is erg vreemd. Heb je gekeken of je je met Evolution misschien moet aanmelden voor bepaalde mappen?
(subscribe)
Gelogd
Elsje
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 308


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Januari 26, 2006, 09:57:05 »

Edwin, heb ik niet speciaal nagekeken;
Vermits we in een test omgeving werken, zijn er nog geen speciale mappen aangemaakt, en willen we eerst basis functionaliteit werkend hebben.

Ik zocht naar de configuratie file in .evolution maar kon hem niet meteen vinden. Idee was dat in een text file sneller settings te vergelijke zijn, en desgevallend hier te posten. Weet jij waar ik deze vind?
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Januari 26, 2006, 10:51:06 »

Evolution heb ik zelf geen ervaring mee. Met Kmail, thunderbird en Outlook hebben we dit probleem nit.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';