Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 30, 2024, 04:29:03


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Probleem met open-xchange/tomcat  (gelezen 7979 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
redaxe
Gast
« Gepost op: Juli 17, 2006, 07:54:18 »

Hallo,

De online open-xchange functionaliteit houdt na verloop van tijd op met werken, het inlogscherm is nog wel zichtbaar maar het inloggen zelf lukt niet meer. In het SCC wordt bij het stoppen van tomcat via Service beheer de melding "Fout tijdens het stoppen van service Tomcat java omgeving" getoond, achter de service staat dan: "Tomcat java omgeving 5 dagen Bezig met afsluiten...". Na het rebooten van de server moet Tomcat via het SCC handmatig gestart worden, de service wordt dus niet meer automatisch gestart.

Ik gebruik Syn-3 Business server 2006 v3.0 RC2. Weten jullie wat er loos zo kunnen zijn?
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 17, 2006, 11:36:14 »

Eric,

Als de service reeds aan het afsluiten is, zal deze bij een volgende reboot dus ook gestopt blijven. Nu je hem weer gestart hebt zal hij dus ook na een reboot gestart blijven.

Heb je de laatste updates, inclusief openxchange 0.8.2 reeds geinstalleerd?
De RC3.0 updates staan voor morgen geplanned, dus die zullen het probleem waarschijnlijk verhelpen.

Edwin
Gelogd
redaxe
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 18, 2006, 06:17:19 »

Edwin,

Klinkt logisch inderdaad, maar dat verklaart nog niet waarom Tomcat vastloopt. Ik weet niet of openxchange 0.8.2 geinstalleerd is. Ik heb de update niet voorbij zien komen in het Online update systeem in het SCC, daar staat alleen "Geen nieuwe updates beschikbaar". Wellicht is de update wel geinstalleerd. Kan ik dat in de toekomst vanuit het SCC zien?

Ik wacht de RC3.0 morgen af. Bedankt voor je reactie.

Eric Jan
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';