Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Maart 28, 2024, 12:00:26


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: ox en ldap  (gelezen 18852 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
hjo
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 215



Bekijk profiel
« Gepost op: Oktober 25, 2007, 10:59:08 »

hoi,
Als je in ldap extra mailaliassen aanmaakt, verdwijnen die weer bij het syncen van ldap in de scc of het aanmaken/muteren van een useraccount.
Als je deze dan weer toevoegt, merk je dat in ox het standaard e-mail adres veranderd is indien die naar 1 van de aliassen wees.
heel vervelend dus.

het zou makkelijk zijn dat je bij de useraccounts ook een standaard e-mailadres (lees alias) in kunt voeren (anders dan de automatisch gegenereerde interne mailbox op het standaard domein).
Gelogd

Achtung alles lookenpeepers
Elsje
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 308


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 29, 2007, 02:38:19 »

Hendrik,

Ik kan dit beamen.
Zelf geven wij niets in via ldap.
Het niet vasthouden van door de user zelf in mailsettings gekozen 'default' mailadres wijzigt zich.

Verder is er nog een probleem met de naamgeving van privé folders: Calendar, Kalender etc.. Deze schijnen niet corrigeerbaar te zijn.... :-(

Ook een heikel punt is het rechten systeem op de folders. Ik heb dit aangekaart in een andere post.

Groet,

Erwin
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: November 02, 2007, 11:40:30 »

Henrik,

Je kunt wel de Reply-to adres instellen bij de openxchange opties.

Is dit misschien een mogelijkeheid?

Edwin
Gelogd
hjo
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 215



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: November 08, 2007, 12:09:02 »

hoi,

Ja dat kan, maar is een beetje karig.
Je kunt met IMAP een mailje in je inbox gedropped krijgen dat niet op je eigen account is binnengekomen.
Sleur en pleur!
Er zijn mensen (althans bij mij) die uit hoofde van verschillende accounts willen kunnen beantwoorden.
B.V.: als de directeur zijn e-mail adres niet wil lekken, antwoord hij uit hoofde van info@ of klantenservice@
gr,
hendrik
Gelogd

Achtung alles lookenpeepers
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: November 12, 2007, 01:08:50 »

Hendrik,

Ik zet deze feature op onze lijst en zal zorgen dat dit binnenkort geimplementeerd word.

Edwin
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';