Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Maart 29, 2024, 03:05:56


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Client requested license but zarafa-licensed could not be contacted  (gelezen 10647 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
digno
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Gepost op: November 15, 2010, 08:32:09 »

Ik krijg dit in de server.log te zien als ik een outlookconnection maak met zarafa 6.40 in de syn3 4.4.1 versie. Er is maar 1 outlook client in het systeem en heb voor de zekerheid /var/lib/zarafa/userdb verwijderd. Maar ook de client krijgt een dergelijkefoutmeldeing. zarafa-licenced loopt wel. Dit probleem is gekomen van de upgrade 4.4 naar 4.4.1, die overigens wel veel verbeteringen heeft gebracht in zarafa 
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: November 16, 2010, 10:16:40 »

Wat zie je in /var/log/zarafa/server.log en /var/log/zarafa/licensed.log op het moment dat dit gebeurd?

Edwin
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: November 16, 2010, 10:27:13 »

Zojuist is ook de update voor zarafa 6.40.3 gereleased. Deze bevat nog een groot aantal verbeteringen.

Edwin
Gelogd
digno
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: November 16, 2010, 10:26:38 »

dat is het rare de licensed.log is van augustus de voorlaatste update van zarafa. Ik ga eerst die update ff doorvoeren en dan weer verder kijken.

herman
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';