Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Maart 28, 2024, 10:51:04


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Home editie account vragen  (gelezen 11883 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
dennis
*
Berichten: 1


Bekijk profiel
« Gepost op: Oktober 29, 2005, 10:03:12 »

1 Kan je iets met het administrator account ??
2 hoe kan je mail wat word tegen gehouden doorsturen of uit zie onderstaande melding
Our internal reference code for this message is 02975-01.
The message has been quarantined as:
  banned-20051029-222857-02975-01

Please contact your system administrator for details.

3 ik vind het een prima product maar wel zonde dat ik een 2e server ernaast moet houden voor mij gallery 2 kan dit geintergreerd worden ( mysql admin rechten en tools enz)

verder mooi product voor door de gratis licentie bij linux magazine
 Grin
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 30, 2005, 12:36:33 »

1. De aministratror account kun je een password geven. Hierna kun je hem in Windows gebruiken als een normale admin account. De administrator heeft geen email box of openxchange account, dus verder kun je er niks mee.

2. Geblokkerde mail (virussen/banned filesnames) komen in de quarantine directory in /home/system/amavis.
Banned extentions kun je momenteel alleen nog instellen vanaf regel 180 in /etc/amavisd.conf.
Niet vergeten amavisd opnieuw te starten met:
svc -du /service/amavis/

3. Er komt binnenkort een update waarna de reeds geinstalleerde apache2 ook php en mysql ondersteund. (als mede de nieuwste apache en openssl) Hierin kun je je gallery dan kwijt. Bij latere updates van de home edition zal gallery standaard aan boord zitten. (omdat dit toch een van de betere fotoalbums is)

Succes, als je nog meer vragen of opmerkingen hebt horen we het graag! Smiley

Edwin
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';