Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 19, 2024, 12:56:19


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: zarafa gebruiker administrator maken  (gelezen 12179 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
digno
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Gepost op: April 05, 2011, 10:58:11 »

Hoe kan ik een zarafa gebruiker administrator maken bij een db plugin kan ik gebruik maken van "zarafa-admin -u naam -a yes" echter via oldap lukt dat niet hoe kan ik zoiets toch voor elkaar krijgen omdat een administrator verwijderde gebruikers kan zien.
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: April 06, 2011, 11:42:18 »

Dit kan met smb-ldapmod: http://open.syn-3.nl/syn3/trac/default/wiki/howto/ZarafaLicense#Gebruikerstijdelijkuitschakellen
Gelogd
digno
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: April 06, 2011, 10:09:01 »

aanpassing gedaan en dat lukte: 1 gebruiker als administrator aangemaakt. Alleen kwamen de store van de verwijderde account niet terug in de publicstore heb je nog een idee waarom niet. is er nog een andere manier? zal binnenkort zelf ook nog wat testjes uitvoeren.

 
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: April 07, 2011, 10:50:13 »

Vanaf 6.40 is dit veranderd: http://open.syn3.nl/syn3/trac/default/wiki/howto/Zarafa#VanafZarafa6.40.x
Gelogd
digno
zakelijke dealer of reseller
****
Berichten: 76


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: April 08, 2011, 07:34:25 »

Het is gelukt, misschien is het nog handig om de vertellen dat wanneer je een store hooked dat dan de originele store niet meer toegankelijk is deze wordt nl orphan
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';