Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 20, 2024, 12:26:50


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Problemen zarafa na update  (gelezen 20950 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
rgtakarsten
*
Berichten: 53


Bekijk profiel
« Gepost op: Juni 04, 2013, 07:43:43 »

Ik heb de laatste bestanden ge?nstalleerd (test) en heb nu problemen met Zarafa. Ik het begin werkte alles, maar nu kan ik zowel via de web interface als via Outlook de mailboxen niet benaderen. Er staan geen foutmeldingen in monitoring. Er staat wel een mail in de wachtrij deze wordt niet verzonden. Tevens geeft deze pagina een aantal foutmeldingen

Deprecated: Function split() is deprecated in /usr/webint/htdocs/mailqueue/listmailqueue.php on line 23

Deprecated: Function split() is deprecated in /usr/webint/htdocs/mailqueue/listmailqueue.php on line 24

Deprecated: Function split() is deprecated in /usr/webint/htdocs/mailqueue/listmailqueue.php on line 28

Deprecated: Function split() is deprecated in /usr/webint/htdocs/mailqueue/listmailqueue.php on line 29

Ik uiteindelijk heb de wachtrij geleegd met het commando qfixq live empty, maar Zarafa werkt nog steeds niet. Na het verwijderen is bovenstaande melding wel verdwenen.

Als ik kies voor standaard instellingen krijg een fatale fout "problemen met Cyrus Imap server"
« Laatste verandering: Juni 04, 2013, 08:08:15 door rgtakarsten » Gelogd
rgtakarsten
*
Berichten: 53


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 04, 2013, 08:21:08 »

Ik heb net LDAP test uitgevoerd en kan nu via outlook Zarafa weer benaderen. De optie standaard instellingen geeft nog steeds een foutcode

Fatale fout!

Probleem met cyrus imap server voor '': NO, LOGIN wrong username or password
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 04, 2013, 08:25:57 »

Kunt u controleren of  Systeem -> Services wat de status van de Cyrus IMAP service is?

Deze hoort uit te staan als u zarafa gebruikt.

Welke versie van SYN3 gebruikt u?

Edwin
Gelogd
rgtakarsten
*
Berichten: 53


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 04, 2013, 12:15:08 »

Hij staat aan  Huh dus daar gaat het fout, bedankt voor je reactie.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';