Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 28, 2024, 12:51:56


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: netatalk (orgineel van: Joshu Peper)  (gelezen 8357 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Joshu Peper
*
Berichten: 21


Bekijk profiel
« Gepost op: December 16, 2005, 12:00:08 »

Okay naar veel zoeken heb ik de files gevonden. Maar hoe maak ik op dat punt een share aan? In de beheertool op poort 10000 kun je niet aangeven waar een share heen moet leiden.

Ik zit alleen nog steeds met het probleem van Netatalk. Ik heb al gevonden dat ik het pakket had moeten "make-en" met een paar parameters. Maar aangezien deze distro is gebaseerd op Slackware heb ik daar een package van gedownload en geinstalleerd net zoals iemand anders op dit forum al een mail service had geinstalleerd.
Is er een manier om te achterhalen met welke parameters dit gecompiled is?
Gelogd
erwin
Administrator
***
Berichten: 183



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: December 16, 2005, 12:44:42 »

Ik heb via email al even contact gehad over het installeren van Netatalk voor het gebruik van apples in ons netwerk.

Ook begrijp ik niet helemaal hoe ik er voor zorg dat de Apple gebruikers met hun eigen username en pass uit de LDAP DB kunnen inloggen. Nu gaat iedereen via gast toegang naar binnen omdat hij ze anders niet herkend.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';