Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 19, 2024, 04:01:06


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Hoe te bestellen  (gelezen 7191 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Joshu Peper
*
Berichten: 21


Bekijk profiel
« Gepost op: April 14, 2006, 11:40:40 »

Ik zou graag een licentie willen, maar kan geen shop vinden of zoiets op jullie site. Of moet ik dan een mailtje sturen?

Ik draai nu nog met de oude versie, en zou graag upgraden naar de nieuwe versie. Is die migratie makkelijk?
Gelogd
erwin
Administrator
***
Berichten: 183



Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: April 17, 2006, 10:15:10 »

Citaat
Ik zou graag een licentie willen, maar kan geen shop vinden of zoiets op jullie site. Of moet ik dan een mailtje sturen?
Op de website staat een menu optie Dealers.
Selecteer deze en vervolgens nederland.

Online bestellen
Als je online wilt bestellen selecteer je in het bovengenoemde Online webshops. Je krijgt dan een overzicht waar je het product kunt bestellen.

In de winkel kopen
Selecteer een dealer/reseller die het dichts bij je in de buurt woont. Een emailtje of telefoontje naar desbetreffende bedrijf en je krijgt de informatie die je nodig bent.

Citaat
Ik draai nu nog met de oude versie, en zou graag upgraden naar de nieuwe versie. Is die migratie makkelijk?
De migratie van 2.2 naar 3.0 gaat mbv het update systeem. De migratie is hiermee zeer eenvoudig. Gewoon de nieuwste software installeren dat is alles.
« Laatste verandering: April 17, 2006, 10:17:23 door Erwin Drent » Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';