Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Maart 29, 2024, 04:44:34


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: syncml  (gelezen 15154 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Kim Hoogenberg
*
Berichten: 2


Bekijk profiel
« Gepost op: December 03, 2007, 09:43:41 »

Iemand enig idee hoe syncml icm een Nokia N95 aan de praat te krijgen? Gisteren kreeg ik een "invalid host" melding en na firmware upgrade wordt het nog leuker: fout bij verbinding.

Ik connect overigens naar /syncml/blaat want die zou volgens de config files gemapt moeten zijn op de syncml servlet. De URL openen in de browser geeft eveneens de melding dat de syncml servlet goed gedployed is in Tomcat, dus daar kan het probleem niet zitten.

Any ideas?
Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: December 04, 2007, 02:27:16 »

Zie je in de apache logs wel resultaat als je telefoon geconnect heeft?

Connect je op ip basis of hostname basis?
Gelogd
Kim Hoogenberg
*
Berichten: 2


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: December 05, 2007, 01:59:05 »

Geen idee welke log ik moet hebben. Ik vind wel her en der een access log, maar die zijn leeg.

Heb op beide (ip en hostname) geprobeerd. Lijkt wel te kloppen, omdat ik via de browser de syncml servlet kan aanroepen. Via telefoon en syncml client krijg ik echter een invalid host melding. Kan natuurlijk ook brakke software op de N95 (symbian s60 3rd) zijn, maar dan wel heel erg té brak.
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';