Linux en Syn-3 Forum
Nieuws: Maak een account aan op www.syn-3.eu om vervolgens daarmee, op het forum in te loggen! Ook als je je paswoord wilt wijzigen doe je dat op www.syn-3.eu.
 
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. April 26, 2024, 11:55:08


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: installatie Syn-3 en ldap probleem  (gelezen 8321 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ebeek
*
Berichten: 2


Bekijk profiel
« Gepost op: November 16, 2005, 12:14:49 »

Ik heb een installatie gedaan op een server van Syn-3, nadat installatie is verlopen en ik gebruik wil maken van de webbased Syn-3 control center om de installatie af te ronden, kom ik het volgende probleem tegen. Bij het instellen van ldap instellingen wil ik gebruik maken van de optie dat er al een master en een slave ldap server aanwezig is. Ik vul het ipadres van de master ldap server in, maar daarna loopt het vast op de verificatie van de password van de master ldap server. Bijgevoegd een afbeelding met de melding ervan. Password is om veiligheidsredenen weggelaten. Ik heb zowel het password in plain text ingevoerd alsmede de hash md code ervan, beide gaven hetzelfde resultaat. Als ik voor de optie geen kies, kom ik ook niet verder. Is er een oplossing of workaround hiervoor om het ldap verhaal alsnog in een operationeel netwerk in de lucht te krijgen.


* ldap1.jpg (18.63 KB, 521x298 - bekeken 1092 keer.)
« Laatste verandering: November 16, 2005, 12:17:42 door ebeek » Gelogd
edwin
Administrator
***
Berichten: 724



Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: November 16, 2005, 01:11:56 »

Zou je ons de inglog gegevens van je server(s) kunnen gegeven zodat we kunnen kijken wat het probleem is?
Bedankt,
Edwin
(edwin@datux.nl)
Gelogd
Pagina's: [1]
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

(c) DatuX 2008
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
';